Talent - idrætsklasser

Vil du gerne kombinere sport og skole?

Søger du ind på Talent-idrætslinjen på Langmarkskolen kommer du til at gå i skole med andre unge der også dyrker idræt på et højt niveau.

Talent-idrætsklasserne er et tilbud til unge sportsudøvere, der gerne vil kombinere elitesport og skolegang.

Klasserne er placeret på Langmarkskolen - tæt på Forum Horsens, Nordstern Arena og Kampsportscentret, der er kommunens kraftcenter for eliteidræt.

Som elev i Talent-idrætsklasserne færdes du i et skole- og træningsmiljø med andre unge, der brænder for idræt.

Eleverne tilbydes en god og faglig stærk skolegang, hvor der er fokus på at få en hverdag med mange træningstimer og faglige krav til at hænge sammen.

Endvidere får eleverne mulighed for at udvikle deres sociale og personlige kompetencer udover det sædvanlige i en skolekultur, hvor forskellighed og samarbejdsevne er et must.