Skoleboden

Skoleboden på Langmarkskolen tilbyder et bredt udvalg af forskellige snacks, sandwiches, pølsehorn, håndmadder mm. til alle elever.

Her kan du se skolebodens menu

Varm mad:
Vi har en varm madordning som omfatter varm mad 2 gange ugentligt i en måned (tir. og tor.)
Hvis du ønsker at bestille denne madordning til dit barn, skal der bestilles inden d. sidste i måneden for at få varm mad i næstkommende måned.
Tilmeldingen til madordningen sker samme sted, som du indbetaler penge på den grønne brik.

Skoleboden er kontantfri. Det betyder at der kun kan betales med den grønne brik eller MobilePay.
Du kan indsætte penge på brikken her og du har også mulighed for at se, hvad dit barn har købt i skoleboden, ligesom du kan lave beløbsgrænser for hvor meget dit barn må bruge i skoleboden pr. dag, måned eller uge.

Indbetal penge på den grønne brik her

Det er skolebestyrelsen på de enkelte skoler, der tager stilling til spørgsmålet om, der skal tilbydes lokale morgenmads-, frugt-, og skolemåltidsordninger. Er der madordning på skolen, er det også skolebestyrelsen, der løbende vurderer kvaliteten af ordningen. På de skoler, der tilbyder madordninger, er ordningen et alternativ til de madpakker, som eleverne har med hjemmefra.
Er der særlige madhensyn, eksempelvis allergivenlig kost eller fravalg af rituelt slagtet kød f.eks. halal eller lignende, som du ønsker tilgodeset i madordningen på dit barns skole, kan du kontakte skolelederen med henblik på at få forslaget drøftet i skolebestyrelsen.