Hverdagen i SFO'en

Morgen SFO

SFO'en åbner hver dag kl. 6.25. Der er mulighed for morgenmad fra kl. 6.25-7.30. Vi tilbyder boller, cornflakes, havregryn eller lign.

Vores morgenåbner, Gitte vil hjælpe børnene med at sige farvel, hvis de har behov for dette, og sørge for en rolig og hyggelig start på dagen. Der vil være socialt samvær i SFO'en om morgenen, med mulighed for forskellige små aktiviteter såsom spil og tegne.

Kl. 7.50 bliver alle børn sendt ud i deres klasser, hvor deres klasselærer vil være tilstede.
Hvis eleven ikke er tilmeldt morgen SFO, må man først møde ind på skolen kl. 7.50!

Eftermiddags SFO

Efter skoledagens afslutning kl. 13.00/13.45 går børnene i SFO´en, hvor de selv tjekker sig ind i Aulas komme/gå modul.

Derefter starter de forskellige aktiviteter. Aktiviteterne er dem, der er beskrevet i månedsplanen samt spontane aktiviteter, som opstår på både børnenes såvel som de voksnes initiativ.

Vi lægger vægt på at børnene har medbestemmelse, og at tiden i SFO´en er rummet til fritidspædagogiske aktiviteter. Vi tilbyder aktiviteter, der løber på tværs af alder og køn, samt understøtter nye fællesskaber.