Langmarkskolens logo

Velkommen til Langmarkskolen

Langmarkskolens vision er at være østbyens attraktive skole for børn, unge, deres forældre og medarbejdere.
Skolen tæller godt 560 elever og ca. 80 engagerede lærere, pædagoger og administrative medarbejdere, som alle arbejder for at sikre høj faglighed, så alle elever udnytter deres fulde potentiale og bliver så dygtige, som de kan.

Langmarkskolen er en skole i positiv udvikling, hvor fællesskab og samskabelse danner grundlag for progression.

Skolen har en stærk idrætsprofil - ikke blot for Talent-Idrætseleverne i udskolingen, der sideløbende med deres undervisning kan udvikle deres talent, men for alle klassetrin, da vi mener at Idræt og bevægelse er et godt udgangspunkt for elevernes læring og trivsel.